פיתוח ממשקי טלפון

פיתוח מערכות טלפון (IVR)

IVR הוא קיצור של: Interactive voice response שפירושה מענה קולי אינטראקטיבי ובקיצור IVR.
טכנולוגיה זו מאפשרת למחשב לתקשר עם בני אדם באמצעות שימוש בקלט קול וצלילי DTMF
באמצעות לוח המקשים.
תקשורת באמצעות מערכת IVR של טלליין מאפשרת ללקוחות ליצור קשר עם החברה באמצעות לוח המקשים של הטלפון, או על ידי זיהוי דיבור.
כך הלקוח יכול ליצור קשר עם החברה כשבעצם המחשב מנהל את התקשורת.
מערכת IVR משמשת בחברות שיש להן הרבה שיחות נכנסות המתועלות לפי הצורך לתת מענה איכותי ללקוח.

יתרונות מערכת IVR 

מערכת IVR מאפשרת לחברה לקבל מאות שיחות בעת ובעונה אחת שכן השיחות אינן מנוהלות על ידי עובד אלא על ידי המערכת.
מערכת IVR מאפשרת לזהות את פרטי הלקוח המתקשר ולשמור אותו במערכת.
תכנות של מערכת IVR ייעשה כך שיוכנו תפריטי שיחות שונים עם אופציות שונות לכיווני
ההתנהלות של התקשורת עם הלקוח.
אין גבול למספר התפריטים שאפשר להרכיב מראש כשהמטרה היא לתת לכל לקוח מענה לכל דרישה אפשרית.
הכל תלוי בתכנון מוקדם ותכנות המערכת בהתאם.

את מי משרתת מערכת IVR
IVR טוב לכל ארגון שיש לו הרבה שיחות נכנסות. באמצעות IVR ניתן גם לערוך סקרים פוליטים
אנונימיים ובכך להעניק שירות יעיל למפלגה או למועמד. בדרך זולה ויעילה ניתן לערוך מאות שיחות
בעת ובעונה אחת, ולקבל מידע מדויק יותר ומהימן יותר מהדרך המסורתית לעריכת סקרים שהוגבלה למספר מצומצם של שיחות. IVR טובה גם לקופות חולים שצריכות לשלוח תזכורות למטופלים על תורים שנקבעו. לקבל אישור על הגעה או בקשות לשינוי תור.

עוד על יתרונות IVR

IVR מאפשר לחברות לתת מידע רציף 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ללקוחות החברה. הדבר
יעיל ללקוחות המבררים פרטים על נסיעות אוטובוסים, באמצעות מענה קולי, קבלת הזמנות
באמצעות פקס ואפילו משלוח דוא"ל ללקוחות. IVR יכולה לתת שירות עבור מועצות מקומיות, עיריות,
שירותים שונים כגון שירותי חניה ועוד. מערכת IVR מספקת שירותים כמעט ללא גבולות. השירות יכול
להיות בכל שפה נדרשת המדוברת בארץ, ללא הגבלת זמן, ותוך זמן המתנה קצר ללקוח.

גבייה באמצעות טלפון:

חיוג למספרי פרמיום אשר מפאשרים קנייה של מוצר אמיתי או וירטואלי באמצעות תשלום בחשבון
הטלפון.

אנו מספקים API להתחברות והטמעה של מערכת גבייה אשר תאפשר לכם לתת אמצעי תשלום נוסף ללקחותיכם.